Kundvagn

Antal varor:0st
Summa: 0 kr
Till kassan
Mina sidor

VANLIGA FRÅGOR



Vad kostar frakten?
Fraktkostnaden är 55.- och fraktfritt över 1200 kronor. Endast smycken 19 kronor i frakt.

Hur betalar jag?
Vi erbjuder i dagsläget 3 betalningsmetoder.

Kortbetalning: Vi använder oss av DIBS kortbetalningar. Vi kan garantera att kortbetalningen är 100 % säker. Vi accepterar i dagsläget VISA, Mastercard och American Express.

Fakturabetalning och delbetalning: Klarna är vår partner när det gäller fakturabetalning. i samband med ert köp görs en mindre kreditkontroll av er och blir ni godkänd så går köpet igenom. Fakturabeställningen skickas endast till er folkbokföringsadress. Ni har 14 dagar på er att betala er faktura och ni har även möjlighet till att dela upp betalningen.

Har jag någon ångerrätt?
Lagen säger att man har rätt till 14 dagars öppet köp vid distanshandel, vi tycker detta är för kort tid så vi har mer än dubblat denna tid till 30 dagar. Förutsatt att varan är oanvänd.

Hur reklamerar jag en vara?
Har ni fått en vara som ni inte är nöjd med eller det är något fel på varan är ni välkommen att reklamera varan. Kontakta alltid vår kundtjänst på info@coozie.se eller ring 08 - 724 40 60 för instruktioner.

Har olyckan varit framme?
Har en vara gått sönder i frakten till dig (står vi för ersättningsvara), ber vi dig att fota antingen med kamera eller mobil och skicka den till info@coozie.se eller 0737229845 så att vi kan få ersättning av DHL. Efter vi fått fotot skickar vi en ny vara till dig eller betalar tillbaka varans värde.

Hur lång tid tar leveransen?
Vi försöker skicka er beställning samma dag som ni beställer eller dagen efter, detta innebär att den normala leveranstiden är ca 1-5 arbetsdagar. Vid hög belastning ta upp till 10 arbetsdagar.

Liggetid och ändra adress.
Har vi redan skickat ert paket men ni vill ändra er adress eller låta paketet ligga längre än de normala 14 dagarna, kan vi vissa fall ändra detta i efterhand. Detta kostar 150 kr.

Varför måste jag registrera mig?
När ni registrerar er sparas era uppgifter på en krypterad server, nästa gång ni vill göra en beställning slipper ni fylla i alla adressuppgifter. Registreringen hjälper även oss att hantera kundtjänstärenden snabbare och smidigare. Vi kommer aldrig sälja eller dela ut uppgifterna om er till någon annat företag eller person.

Ej uthämtade paket.
Om ni beställer och inte hämtar ut ert paket debiterar vi er 395 kronor för våra hanterings- och fraktkostnader. Paketet ligger normalt kvar på utlämningstället i 14 dagar.
Paket som skickas till Finland, Norge och Danmark kostar outhämtat paket 495kr.

Packmaterial.
Vi tycker att det är helt galet att vi kastar så mycket emballage och köper nytt för att packa med. I miljösyfte försöker vi återvinna så mycket som vi kan och hoppas att ni inte misstycker. Det kanske inte känns lika lyxigt, så vi hoppas att dina fina nya grejer överglänser detta!

Är något bråttom?
Ring gärna till butiken på 08 - 724 40 60 så får du ett svar direkt om ditt önskemål går att uppfylla, vardagar mellan 10-20. Det går också bra att mejla på info@coozie.se då vi svarar inom 24 timmar (gäller vardagar).
Har ni någon fysisk butik?
Ja, i Farsta Centrum i Stockholm.

Har du fått svar på din fråga?
Tveka inte att kontakta oss på telnr 08 - 724 40 60 eller mejlen info@coozie.se. Det är alltid trevlig att få prata med våra kunder!

Nyhetsbrev

Jag vill prenumerera på nyhetsbrevet.